کد مطلب: 130234
معاون پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد عنوان کرد:
برندسازي، نخستين گام در کشف ايده براي ايجاد کسب‌ و کار
تاریخ انتشار : 1398/08/19 10:03:19
نمایش : 504
به گزارش روابط عمومي دانشگاه :
معاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد صبح امروز در نشست شوراي پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد گفت: برندسازي در دانشگاه­ها، نخستين قدم در کشف يک ايده يا مفهوم، براي ايجاد کسب و کار، جلب توجه و ايجاد جايگاه مطلوب، در بين دانشجويان و والدين است.
دکتر حسين سازگار افزود: در دانشگاه نسل سوم و چهارم، محور و  فعاليت کانوني نظام دانشگاهي، بر مبناي کارآفريني در تمام گروه هاي علمي است و ما امروز نيازمند آن هستيم تا به دور از هرگونه تعصب و بزرگنمايي، به بررسي نقاط ضعف و پتانسيل­هاي موجود پرداخته و بر اساس آن برنامه­ريزي و پيشروي کنيم.
وي بيان داشت: امکانات تحصيلي مانند خوابگاه، امکانات آموزشي و شهرت خوب دانشگاه به لحاظ استاندارد، کيفيت تدريس، شهرت استادان، مقالات ارائه شده و کارا بودن فارغ التحصيلان در بازار کار، ايجاد فرصت شغلي براي فارغ التحصيلان و هويت منطقه اي کشور مي توانند نقش مهمي در برندسازي يک مجموعه دانشگاهي داشته باشند.
معاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد تصريح کرد: دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد هم مانند ديگر دانشگاه­هاي معتبر دنيا به منظور جذب بهتر و بيشتر دانشجو بايد وارد مسير تبليغات و برندسازي شود.
وي افزود: برندسازي بايد از بدنه داخل دانشگاه صورت گيرد که اين امر مستلزم توجه به کارکنان دانشگاه و استادان و همسو­کردن آن­ها در فرآيند برندسازي است.
دکتر مهدي جهانگيري مدير مرکز رشد واحدهاي فناوري دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد هم در اين نشست در خصوص راه اندازي پويش کارآفريني و چالش فناوري، راه اندازي سراي نوآوري و زير مجموعه­هاي آن، لزوم تشکيل هسته­هاي فناور در گروه­هاي مختلف تحصيلي و همچنين برگزاري کارگاه­هاي تخصصي_آموزشي مطالبي را بيان کرد.
در پايان، اعضاي حاضر در جلسه نظرات و پيشنهادهاي خود را در خصوص استفاده بيشتر و بهتر از پتانسيل­هاي دانشگاه هاي آزاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري ارائه دادند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن